ომეგა -3 დანამატების მიღება ანელებს დაბერებას, ახალი კვლევის შედეგები

ახალი კლინიკური კვლევის მიხედვით, რომელიც მიზნად ისახავს ჯანმრთელობის გაზრდის გზების პოვნას, ომეგა -3-ის ყოველდღიურად მიღებამ შეიძლება შეანელოს დაბერება.
კვლევაში, ჯანმრთელი ხანდაზმული ადამიანები იღებდნენ დანამატს ერთი გრამიანი დოზით ყოველდღე სამი წლის განმავლობაში. ბიოლოგიური მარკერების გაზომვის შედეგებმა აჩვენა, რომ ისინი, ვინც იღებდნენ არსებით ცხიმოვან მჟავას სამი წლის განმავლობაში, სამი თვით ნაკლები ასაკის იყო, ვიდრე სხვები, რომლებიც არ იღებდნენ მას ტესტირებაზე. მათ ასევე დაადგინეს, რომ ისინი, ვინც ღებულობენ D ვიტამინის დანამატს ომეგა-3-თან ერთად, ოთხი თვით ნაკლები ასაკისაა.
ომეგა -3-ის დაბერების სარგებელი
DO-HEALTH კვლევაში, რომელსაც ხელმძღვანელობდა ჰეიკე ბიშოფ-ფერარი და გამოქვეყნდა ჟურნალში Nature Aging, გამოიკვლია ომეგა-3-ისა და სხვა დანამატების სარგებელი და როგორ შეიძლება მათ ხელი შეუწყონ ჯანმრთელობის ხანგრძლივობის გაზრდას - იმ დროის განმავლობაში, როდესაც ადამიანი კარგ ჯანმრთელობაშია, სანამ გაუარესდება. Bischoff-Ferrari-მ თქვა, რომ მიუხედავად იმისა, რომ ამ კვლევაში აღმოჩენილი მიღწევები შეიძლება მცირე ჩანდეს, მას შეუძლია გაზარდოს მთლიანი მოსახლეობის ჯანმრთელობა.
ომეგა -3 არის აუცილებელი ცხიმოვანი მჟავა, რომელიც გვხვდება თევზსა და თხილში. წინა კვლევებმა მიანიშნებდა დანამატის ყოველდღიური მიღების დაბერების სასარგებლო ეფექტებზე, მაგრამ ეს ასე პირდაპირ არასოდეს ყოფილა.
მეცნიერებმა გამოიყენეს ეპიგენეტიკური საათები, რომლებიც ზომავენ დნმ-ის მეთილაციას — ქიმიურ ცვლილებებს, რომლებიც დროთა განმავლობაში გროვდება დნმ-ში — და ასახავს კუნთოვანი ქსოვილის ბიოლოგიურ ასაკს მისი რეგულარული ქრონოლოგიური ასაკის ნაცვლად.
კვლევა გადამწყვეტი მიღწევაა ჯანმრთელობის ხანგრძლივობის გაზრდის მიზნით , რადგან ის გთავაზობთ ხელშესახებ და მყარ მტკიცებულებას არსებითი ცხიმოვანი მჟავების ზემოქმედების შესახებ ბიოლოგიური დაბერების შენელებაზე. შედეგები ამაღლებს ჯანმრთელობის გაუმჯობესების იაფი და ადვილად ხელმისაწვდომი გზების შესაძლებლობას როგორც ხანდაზმულებისთვის, ასევე ყველა დანარჩენისთვის. ომეგა -3 შეგიძლიათ იპოვოთ ყველგან, სადაც შეგიძლიათ შეიძინოთ დანამატები, რაც იმას ნიშნავს, რომ ადამიანების უმეტესობას შეუძლია შეიძინოს პროდუქტი ნებისმიერ დროს და ნებისმიერ ადგილას.