თქვენი ფრენა გაუქმებულია ან გადაიდო? შეიტყვეთ თქვენი კომპენსაციის უფლებების შესახებ და რამდენის დაბრუნება შეგიძლიათ
- მგზავრები სარგებლობენ უფლებებით, თუ მათი ფრენა გაუქმდა ან გადაიდო ან თუ მათ შეექმნათ ფრენასთან დაკავშირებული სხვა პრობლემები.
- ყველა მგზავრს, რომლის რეისიც გაუქმებულია, ფინანსური კომპენსაციის უფლება აქვს.
- ფინანსური კომპენსაციის უფლება აქვთ ასევე მგზავრებს, რომელთა რეისი გადაიდო სამი ან მეტი საათით.
როგორც მოგზაური, შეიძლება ცხოვრებაში ერთხელ მაინც განიცადოთ ფრენის დაგვიანება ან გაუქმება, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს არასასურველი დისკომფორტი და გააფუჭოს თქვენი მოგზაურობის გამოცდილება.
ამ მიზეზით, მნიშვნელოვანია, რომ ყველა მგზავრმა იცოდეს მათი უფლებები მათი ფრენის გაუქმების ან დაგვიანების შემთხვევაში, განსაკუთრებით მათი უფლება კომპენსაციის შესახებ.
ყველა მგზავრის უფლებების დასაცავად, ევროკავშირმა დაადგინა რეგულაცია - ევროკავშირის რეგულაცია 261/2004.
რეგულაცია ადგენს წესებს, რომლებიც ავიაკომპანიებმა უნდა დაიცვან, რათა დარწმუნდნენ, რომ მგზავრებმა ყურადღება და ზრუნვა მიიღეს მათი ფრენის გაუქმების ან დაგვიანების შემთხვევაში.
უფრო მეტიც, რეგულაციაში ასევე მკაფიოდ არის მითითებული კომპენსაციის ოდენობა, რომელიც მგზავრებს ეკუთვნით ფრენის გაუქმების ან დაგვიანების შემთხვევაში.
სანამ მოითხოვთ კომპენსაციას გაუქმებული ან დაგვიანებული ფრენისთვის, თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ თქვენ აკმაყოფილებთ მას.